SzoborLap.hu blog

A Szoborlap.hu online közösségi művészeti adattár hivatalos publikum-tájékoztató és fejlesztői blogja. Információk, sztorik, érdekességek és új funkciók.

Friss topikok

  • kozma jános: Én is örömködtem a történet első és második részén, várom a folytatást. (2010.06.17. 08:40) A Szoborlap.hu története II.

Itt a Szoborlap Instant, nekünk fél óra kellett!

2010.09.15. 15:07 paltamas

Kissé megkésve bár, de mi is elkészítettük gyorsan a pár napja indított Google Instant szolgáltatáshoz hasonló keresőnket, amit itt érhetsz el. A tegnap éjjeli hipphopp fejlesztést a Webisztán egyik cikke inspirálta.

Persze tartozom egy vallomással azoknak, akik nem regisztrált tagok a lapon. A valós idejű kereső az szerkesztői felületen már több, mint egy éve létezik, csak kevésbé kiforrott formában. Most annyit tettem, hogy az egészet egy picit barátságosabbá és jobbá tettem, illetve elérhetővé varázsoltam a nyilvános felületen is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szoborlap.blog.hu/api/trackback/id/tr862298178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása